czwartek, 23 stycznia 2014

Winter ♥

Hey Kochani !

Dzisiaj była w Krakowie już taka prawdziwa zima. Termometr wskazywał już kilka dobrych stopni na minusie. Poszłam po szkole z przyjaciółką na długi spacer, i tak wróciłam  po szkole do domu dopiero ok.20. Po spacerze byłam jeszcze na mojej ukochanej lekcji gitary ♥
Na spacerze byłysmy ok.2 godziny, było bardzo fajnie, ale dopiero jak wróciłam do domu zdałam sobie tak naprawdę sprawę że nie był to bezpieczny spacer, i więcej razy bym tego nie powtórzyła.
Ale znajdźmy w tym jakieś pozytywy, a więc to jest pewne było bardzo dużo śmiechu, zdjęcia też nie wyszły źle. Jutro już piątek, bardzo szybko zleciał mi ten tydzień. Mimo tego i tak myślałam że w środę był już piątek.

A u was też jest tak zimno ?
























5 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia Klaudia :*

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z Małgorzatą, jesteś na prawdę bardzo ładna. A te zdjęcia, mmm. ;) U mnie niestety jest tak mało śniegu, milimetr! Tylko LODOWISKO. ;c Obserwuję, zapraszam do mnie: http://aisaak-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia! gdzie je robiłaś?
    jesteś śliczna! super blog!
    dodajemy do obserwowanych a w wolnej chwili zapraszamy takze do nas ;)

    buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ci dam chodzić po torach w zimie, jak trudno jest wyhamować !!!!
    Zdjęcia ładne, ale proszę cię, nie powtarzaj tego! :I

    www.dorota-dorotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy♥
Jeśli Ci się u mnie spodoba, możesz mnie zaobserwować.♥
Zostaw link do swojego bloga, na pewno wpadnę♥
Nie uznaję obserwacji za obserwację, jeśli spodoba mi się Twój blog to go oczywiście zaobserwuję :)