sobota, 1 lutego 2014

January ♥


Cześć !



Dawno mnie tutaj nie było, nauczyciele przed feriami nie odpuszczali. Pisaliśmy parę kartkówek i sprawdzianów. Zaczęły się ferie ! Więc Będę tu bywać częściej, i bardziej troszczyć się o bloga Wczoraj byłam w galerii krakowskiej na małych zakupach Było bardzo fajnie, ale w tym poście, chciałabym jednak podsumować styczeń
Pierwszy miesiąc roku 2014. 








1. Jakie było w styczniu dla Ciebie najważniejsze wydarzenie?

      Myślę, że wiele było takich miłych wydarzeń. Długo Będę wspominać sylwester i występ Dawida podsiadło

 2. Lubisz ten miesiąc ?

    Oj tak, bardzo lubię ślizgać się po chodniku idąc do szkoły

 3. Spadł u Ciebie śnieg w tym miesiącu?

     Tak spało go dość sporo, ale jedyną rzeczą która mnie martwi jest to że już topnieje, a ferie się dopiero zaczynają :c

 4. Czy ten miesiąc był dla ciebie szczęśliwy? Jeśli tak to dlaczego?

    Nic złego sie mi  nie przydarzyło, więc myślę że tak

 5. Z czym kojarzy Ci się styczeń ?

    Styczeń kojarzy mi się przeważnie z oblodzonymi ulicami, ze śniegiem.


 



















A wy lubicie styczeń ?


6 komentarzy:

  1. Ja lubię. ;)
    Bardzo podoba mi się Twój blog! Masz może ochotę na wspólną obserwację? ;)

    mimblox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post Klaudia<3
    trzymaj tak dalej :*
    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam styczeń i ogólnie całą zimę <3
    Blog bardzo mi się podoba, więc obserwuję i byłoby mi miło gdybyś się odwdzięczyła ;)
    jucia-juucia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy post :>
    ja nie cierpię zimy ._.
    jestem ogromnym zmarzluchem, chcę LATO :3

    http://our-place-is-here.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię zimę ale Kocham Lato! :-)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli tak zaobserwuj a ja zrobię to samo.
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy♥
Jeśli Ci się u mnie spodoba, możesz mnie zaobserwować.♥
Zostaw link do swojego bloga, na pewno wpadnę♥
Nie uznaję obserwacji za obserwację, jeśli spodoba mi się Twój blog to go oczywiście zaobserwuję :)