poniedziałek, 20 stycznia 2014

✬ Trust ✬

Heү !

Dzisiaj cały dzień przesiedziałam w domu, bo rano nie czułam się za dobrze. Obiecałam sobie, że skoro siedzę cały dzień w domu napiszę dzisiaj na blogu. Osobiście nie przepadam za siedzeniem w domu, gdy jest dzień szkoły, strasznie się nudzę. Co chwilę spoglądam na plan lekcji, i zastanawiam się co się dzieje w szkole. Nie przepadam chodzić do szkoły, ale nie lubię jej opuszczać, co się wiążę z nadrabianiem, przepisywaniem notatek z lekcji. Już lepiej się czuję, więc jutro na szczęście wracam do szkoły.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zaufanie jest jedną z cech, która najbardziej wymagamy od drugiej osoby, jest to własnie możliwość zaufania jej. Myślę, że każdy z nas chciałby mieć osobę której może zaufać i mieć pewność że, to co powie zostanie między nimi. Niestety na świecie jest coraz mniej takich osób. Fałszywy udaje miłego i godnego zaufania, udając twojego przyjaciela, a tak naprawdę rozpowiada nasze sekrety na prawo i lewo. Przykre, ale prawdziwe.
Skąd to wiem ? 
 Sama wiele razy zwierzyłam się ludziom fałszywym, a na następny dzień o moich zmartwieniach/zwierzeniach wiedzieli prawie wszyscy. Tak naprawdę cieszę się że tak się wydarzyło.
Teraz staram się być ostrożniejsza, aby w 100% wiedzieć że mogę tej osobie zaufać, musze znać ją jakiś dłuższy czas. Znam wiele osób, którym mogę ufać bezgranicznie, ale niestety nie tylko tacy ludzie nas otaczają.

"Tylko Ci którym ufasz mogą Cię zdradzić"  - Terry Goodkind
" Płakać można tylko przy kimś komu się ufa"- Marian Rowan
"Żeby zyskać trzeba lat .. Stracić można w kilka sekund"
  Zaufanie to świadomość, że ktoś może Cię skrzywdzić jednym łatwym ruchem i stuprocentowa pewność, że tego nie zrobi.

                                                       


       
 

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie piszesz, aż miło się czyta :) Śliczna *_*
    Obserwuję i liczę na rewanż:
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy♥
Jeśli Ci się u mnie spodoba, możesz mnie zaobserwować.♥
Zostaw link do swojego bloga, na pewno wpadnę♥
Nie uznaję obserwacji za obserwację, jeśli spodoba mi się Twój blog to go oczywiście zaobserwuję :)