niedziela, 19 stycznia 2014

12 days for holidays ♥

Hei  Kochani !


Dzisiaj nie przychodzi mi do głowy żadny z ciekawych tematów na posta. Siedzę tu już od dobrej godziny, patrząc bez ruchu w ekran laptopa, i próbuję coś wymyślić.
Nie wiem dlaczego, ale gdy leżę wieczorem w łóżku mam burzę myśli, do głowy przychodzi mi 1000 pomysłów na ciekawego posta. Ale gdy już rano wstanę i chce napisać, coś sensownego, wszystkie pomysły , które jeszcze wczoraj wieczorem miałam w głowie znikają. Czy wy też tak macie, gdy po całym dniu, rzucacie się na łóżko i próbujecie zasnąć by następnego dnia wstać, nagle wasz mózg atakują myśli, zaczynacie  myśleć, rozmyślać i zastanawiać się nad wszystkim ?
Niestety weekend dobiega powoli końca.
 Strasznie szybko uciekają ostatnie godziny niedzielnego popołudnia. Jeszcze 12 dni do ferii !
Mam nadzieję że do tego czasu zdąży spaść trochę śniegu, bo nie wyobrażam sobie ferii bez śniegu, to tak jak wakacje bez słońca. Dzisiaj była  mgła, ale udało mi się zrobić kilka zdjęć. :) 












4 komentarze:

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy♥
Jeśli Ci się u mnie spodoba, możesz mnie zaobserwować.♥
Zostaw link do swojego bloga, na pewno wpadnę♥
Nie uznaję obserwacji za obserwację, jeśli spodoba mi się Twój blog to go oczywiście zaobserwuję :)