piątek, 17 stycznia 2014

♥ szczęście ♥

 Hey !


Dzisiaj chciałabym  poruszyć temat i odpowiedzieć na pytanie: Jak być szczęśliwym ? Wydaje się że jest to rzecz trudna. Codziennie mijamy na ulicy mnóstwo ludzi, nie zastanawiasz się czasem czy są szczęśliwi ? - Często bardzo łatwo można poznać po człowieku czy jest szczęśliwy czy nie. Ludzi śpieszą się, nie zauważając rzeczy które czasami mogą sprawić człowiekowi dużo radości. Często obwiniamy świat i wszystko co jest wokół nas. Nie zdając sobie tak naprawdę sprawy że to wszystko zależy od nas samych. Ostatnio koleżanka  zapytała mnie: "Jak ty to robisz że potrafisz się cieszyć wszystkim i zawszę gdy cię widzę śmiejesz się i jesteś szczęśliwa". A więc starajmy się szukać szczęścia nawet w małych rzeczach. Niestety szczęście samo nas nie znajdzie, musimy dać coś od siebie. "Będziesz szukał szczęścia, w końcu odniesiesz sukces i znajdziesz poszukiwany skarb". Jeśli masz zamiar coś zrobić, podjąć się jakiegoś zadania/wyzwania daj siebie 100%. Jeśli się nie uda zostanie Ci świadomość że zrobiłeś co mogłeś reszta się nie liczy!
Życie to nie tylko przyjemności ale i obowiązki, musimy w nim odnaleźć czas na pracę, naukę ale i spędzanie miłego czasu z przyjaciółmi ! Nie można w życiu widzieć czas tylko na naukę, trzeba znaleźć tez czas na przyjemności. Szkoła to stres przez nią popadamy w taką monotonność: śniadanie, szkoła, nauka, sen, śniadanie, szkoła, nauka, sen..Myślę że większość z was ma z tym problemy, wiem jak to jest bo też mam z tym problemy, bywa to często męczące, a czasami wykańczające. Ale wystarczy to zmienić zrobić coś nowego, wyjść na spacer, spotkać się z przyjaciółmi i wszystko na chwilę wraca do normy, niestety przed codziennością nie da się uciec. Fajnie jest odpocząć od trudnej codzienności, ale gdy tak już długo nie mamy żadnych obowiązków, zaczyna nam brakować jednak tej ciężkiej pracy. Każdy mówi : "Nie lubię chodzić do szkoły, nienawidzę szkoły", wiem dobrze że nie jest to przyjemne pisać sprawdziany i kartkówki, ale gdy nie chodzimy do szkoły każdy dzień staje się taki sam. Mimo że jest to bardzo trudne trzeba znaleźć pozytywy w chodzeniu do szkoły takie jak: spotkanie z przyjaciółmi :)

Więc czy być szczęśliwym jest takie trudne? Wystarczy wziąć się w garść i cieszyć się z małych rzeczy, tak mało brakuje do szczęścia !






 Happy

7 komentarzy:

  1. Super post naprawdę bardzo mi się podoba ^^. Poza tym śliczny desine bloga :') Ja już zaobserwowałam i będzie mi miło jeśli ty również zaobserwujesz http://everythingaboutmediary.blogspot.com/2014/01/ferie.html ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie ;-)
    Fajnie tutaj u Ciebie, będę bywać częściej! Może zaobserwujemy się wzajemnie?
    Życzę udanego, ciepłego wieczoru.

    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post. Ładne zdjęcia *.*
    Pytałaś o obserwację. Ja już teraz Toja kolej ;*
    http://opinie-telefonow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz całkowitą rację! Wielu ludzi w pośpiechu nie zauważa takich rzeczy jak własne szczęście czy przyjaciele. Taki tryb życia nie powinien być mile widziany w tym świecie!
    Obserwuję.

    http://moqana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zacznij i napisz,a ja się napewno odwdzięcze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do LBA więcej informacji u mnie na blogu ;)
    http://parmaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. czapka genialna! :)
    obserwujemy wspólnie? jak tak to zacznij, daj mi znać a ja się odwdzięczę :))

    Loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy♥
Jeśli Ci się u mnie spodoba, możesz mnie zaobserwować.♥
Zostaw link do swojego bloga, na pewno wpadnę♥
Nie uznaję obserwacji za obserwację, jeśli spodoba mi się Twój blog to go oczywiście zaobserwuję :)