niedziela, 12 stycznia 2014

★ End of the weekend ★

Hej Kochani !

Mam na imię Klaudia. Jest to pierwszy mój post na tym blogu. Ten blog będzie głównie takim moim internetowym pamiętnikiem, ale nie będzie opierał się tylko na tym, tak naprawdę nie przychodzi mi do głowy dokładny temat tego bloga, myślę że będzie o wszystkim i o niczym.  chyba nie miałam jeszcze styczności z blogowaniem, kiedyś zaczełam bloga, ale napisałam na nim parę postów i usunełam. Postaram się aby ten blog był przeze mnie prowadzony w miarę możliwości systematycznie i jak najdłużej :)
   Dzisiaj właśnie wróciłam z udanego weekendu z Dorotą. Próbuję się ogarnąć, bo trochę trudno mi uwierzyć że jutro jest szkoła. Na szczęście sprawdziany są dopiero od czwartku. więc pozwoliłam sobie na weekend bez nauki, a czy dobrze zrobiłam, okaże się w środę, gdy zabiorę się za naukę przed tymi sprawdzianami, jak zwykle zostawiam naukę na ostatnią chwilę, co jest wielkim błędem. Od nowego półrocza, będe musiała to zmienić. Weekend był naprawdę udany, było bardzo śmiesznie. Dzisiaj była też Wielka orkiestra świątecznej pomocy, niedziela która zawsze kojaży mi się z tymi czerwonymi serduszkami, które wszyscy noszą na drugi dzień.
  Ostatnie godziny weekendu zamiast nauce są poświęcone na przeglądaniu internetu.
Na tym kończę mój pierwszy post, muszę nauczyć się korzystać z blogspota, bo jak na razie nie idzie mi idealnie :) Nie wiem jak zmienić czcionkę na blogu, gdyby ktoś z was wiedział, byłabym wdzięczna gdyby napisał :) A tutaj parę zdjęć z dzisiejszego mroźnego dnia.



 








6 komentarzy:

  1. Pięknie, no pięknie <3333
    Śliczne zdj <3 Hmm ciekawe kto je robił hmm ? :**
    Całusy :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widac ze nic nie piszesz na tym blogu postaraj sie bo ciekawe tematy :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy♥
Jeśli Ci się u mnie spodoba, możesz mnie zaobserwować.♥
Zostaw link do swojego bloga, na pewno wpadnę♥
Nie uznaję obserwacji za obserwację, jeśli spodoba mi się Twój blog to go oczywiście zaobserwuję :)