poniedziałek, 10 lutego 2014

Now is Good ♥

Hey Kochani !

W Krakowie nie ma już ani grama śniegu, na początku ferii bardzo mi go brakowało, ale już zdążyłam pogodzić się z tym że już go nie będzie. Myślę że można się już pożegnać z zimą, mrozami, śniegiem.
Mimo wszystko bardzo miło mija mi ten wolny czas, powoli zaczynam się przyzwyczajać do ciepłej, słonecznej pogody. Nawet chwilami zaczynam się cieszyć z tego że zaczyna świecić to mocniejsze słońce.
W ogóle nie brakuje mi szkoły, wręcz bardzo chciałabym by był to 2-miesięczny odpoczynek taki jak wakacje. Dzisiejszy wieczór minął mi bardzo fajnie. Oglądnęłam jeden z najpiękniejszych filmów jakie do tej pory oglądałam, był to film pt. ,,Now is Good". Opowiada on o śmiertelnie chorej na białaczkę siedemnastoletni8ej dziewczynie o imieniu Tessa, która postanawia przeżyć szybkie dorastanie w czasie, który jej pozostał. Podczas gdy jej rodzina próbuje pogodzić się ze świadomością utraty, Tessa z determinacja odkrywa nieznane życie i doświadczenia. Obejmuje to również miłość, której nie planowała, do nowego sąsiada Adama. Film jest niesamowity, bardzo ciekawy i wzruszający
Naprawdę warto poświęcić czas, siąść, wziąć ciepłą herbatę i "odpłynąć" ! ♥             



A wy oglądaliście ten film ?

Ponieważ minął już tydzień ferii Mam dla was kolarz ze zdjęciami z ubiegłego tygodnia.
Wolnego czasu spędzonego poza Krakowem 

 











13 komentarzy:

  1. Kocham ten film<3mega wzrusza...

    muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam go i bardzo mi się spodobał. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.lovelybyangie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam, ale na pewno w wolnej chwili zobaczę :)
    Zaobserwowałam również Twój blog i czekam na kolejne wpisy.
    Pozdrawiam i zapraszam: www.patrycjaguzek.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do siebie:) http://myworld-idk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post !

    http://raspbberry.blogspot.com

    ZAPRASZAM DO SIEBIE !

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski blog, dobrze zaczynasz. ♥
    Zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog możesz zaobserwować, a z pewnością się odwdzięczę. + W pasku bocznym znajdziesz rozdanie.
    pinkk-rainbow.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, jeśli spodoba mi się twój blog to go zaobserwuje :))

      Usuń
  8. Uwielbiam, kocham , ubóstwiam ten film!
    jest cudowny, polecam ci również Keith, możliwe że nie oglądałaś.
    A podobna tematyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, postaram się w najbliższym czasie obejrzeć ;)

      Usuń
  9. Wydaje się fajny, chętnie go kiedyś obejrzę. Fajny blog ;)
    http://ksiazkostrefa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie oglądałam jeszcze tego filmu. Ale myślę, że w najbliższym czasie to zrobię.

    Zapraszam nowy post <3
    zapraszam do komentowania +odwdzięczam się za każdą obserwację i komentarz ;]
    http://gabaa-gabiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba musze obejrzeć ten film :)
    subtelnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy♥
Jeśli Ci się u mnie spodoba, możesz mnie zaobserwować.♥
Zostaw link do swojego bloga, na pewno wpadnę♥
Nie uznaję obserwacji za obserwację, jeśli spodoba mi się Twój blog to go oczywiście zaobserwuję :)